מה צריך לדעת על ביטוח משכנתא?

שתפו את הפוסט
תוכן עניינים

ביטוח משכנתא (PMI), הידוע גם בשם ביטוח משכנתא פרטית (PMI), מגן על המלווים מפני הפסד כספים אם לווים לא עומדים בהלוואות הבית שלהם. PMI נדרש בדרך כלל על משכנתאות קונבנציונליות עם מקדמה מתחת ל-20% וכן הלוואות FHA ו-USDA.

ביטוח הגנת משכנתא מגיע בשני סוגים, שניהם משולמים על ידי הלווה ישירות לתשלום המשכנתא החודשי שלהם ונגבים כעמלה נוספת על ידי המלווים כאשר אתה מקבל את עמלת הקמת ההלוואה שלך. שניהם מספקים הגנה לכל הקדנציה ללא צורך בבדיקות רפואיות.

ביטוח חיים

ביטוח חיים יכול להיות דרך מצוינת לעזור למשפחתך לשלם את המשכנתא לאחר פטירתך ולהישאר בביתה, כמו גם לכסות הוצאות וחובות מיידיות. עם זאת, לא כל פוליסות החיים מכסות תשלומי משכנתא; פוליסות משכנתא שתוכננו במיוחד יעלו בדרך כלל פחות.

ביטוח חיים להגנה על משכנתא (MPI) הוא סוג של ביטוח חיים שנועד לשלם את יתרת המשכנתא שלך אם תמות לפני הפירעון. בדרך כלל מסופקים על ידי המלווים ומקובצים בתשלומי המשכנתא, ניתן להוסיף את הפרמיות שלו ישירות לתשלומים החודשיים כתוספת. אבל בניגוד לפוליסות חיים מסורתיות, MPI מכסה רק את המשכנתא שלך עם הטבות מוות שמופצות ישירות בחזרה למלווה שלך.

רוב האנשים בוחרים לשלב פוליסת ביטוח חיים לטווח ארוך ותוכנית הגנת המשכנתא שלהם על מנת למקסם את הכיסוי. פוליסות לתקופות נוטות להיות זולות בהרבה מכל החיים, התואמות את טווח ההלוואה שלך כפי שאתה קונה אותן; בנוסף, כאשר הם מתים, קצבת המוות עוברת ישירות למוטב שלהם ומאפשרת להם להשתמש בה ככל שהם צריכים.

ביטוח נכות

ביטוח נכות משכנתא, הידוע בכינויו MPI, הוא סוג של פוליסת ביטוח חיים שנועדה לשלם את המשכנתא שלך במקרה של נכות. ניתן לרכוש כיסוי זה בנפרד או באמצעות מלווים כחלק מחבילת משכנתא; סוכנויות עצמאיות מציעות גם את המוצר הזה עם פרמיות ופוליסות משתלמות שאמורות לעזור לכסות את רוב התחייבויות המשכנתא אם יתעורר משהו שישאיר אותך מושבת.

רוב פוליסות ביטוח תשלומי המשכנתא (MPI) מציעות עד 3,000 דולר חודשי לתשלום המשכנתא שלך אם תהפוך לנכה או חולה לתקופה ממושכת. למרבה הצער, MPI אינו מכסה הוצאות אחרות, ואנשים רבים ייהנו יותר מהשקעה בכיסוי נכות לטווח ארוך במקום זאת.

ביטוח אובדן כושר עבודה משכנתא מספק הגנה רבת ערך מחובות והתחייבויות פיננסיות כאלה, כגון תשלומי רכב, חובות בכרטיסי אשראי והפרשות לפרישה שעלולות לרוקן את החיסכון ולגרום לך להיכנס לחובות עמוקים יותר אם נכות תקפה. הגנה על נכות משכנתא עשויה לעזור להציל את היום שבו העלויות הללו עולות על החיסכון ומכניסות אותך לחובות.

ביטוח אובדן כושר עבודה למשכנתא אינו אמור להחליף את פוליסת הנכות הרגילה שלך, אלא יכול לשמש כתוספת חשובה. פוליסות נכות משכנתא הן גם פתרון אידיאלי לאנשים במקצועות בסיכון גבוה או שמתקשים להבטיח כיסוי נכות מסורתי מסיבות בריאותיות – הקפידו להשוות את כל הפוליסות הזמינות לפני שאתם בוחרים באחת המתאימה לכם!

פוליסות אופציונליות של ביטוח משכנתא

בהתאם לסוג הפוליסה שתבחר, ביטוח משכנתא מציע לרוכשים אופציונליים לשפר את הכיסוי שלו. המכונה בדרך כלל "תוספות", רוכשים אלה כרוכים בעלות נוספת ומגיעים בצורות שונות כגון כיסוי רכוש אישי מתוזמן המספק הגנה נוספת לפריטים יקרים; כיסוי לגיבוי מים אשר משלם עבור נזקים הנגרמים על ידי ניקוז גיבוי; ותאימות לקוד בנייה המכסה עלויות הקשורות להחזרת בתים לסטנדרט בעת נזק.

תוספות אלה זמינים בדרך כלל רק עם מדיניות טווח. בנוסף לסיוע בהורדת הפרמיות, רוכשים אלו מציעים ביטוח נוסף במקרה של תביעה; לדוגמה, אם תאונה מותירה אותך פצוע קשה בעבודה, קצבת המוות המשלימה שלהם עשויה לעזור לכסות את יתרת החוב; באופן דומה, אם הנכות מונעת ממך להמשיך בתשלומי המשכנתא, הכנסה משלימה של נכות יכולה לאפשר המשך תשלומים.

ביטוח הגנה על משכנתא אופציונלי יכול להועיל, אך כדאי להשוות את היתרונות שלו מול חלופות. ביטוח חיים מציע לרוב ערך רב יותר מביטוח הגנה על משכנתא שכן התשלום גדול יותר למוטבים שלך. יתר על כן, בנקים בפיקוח פדרלי לא יכולים להכריח אותך לקנות סוג זה של כיסוי כחלק מכל הסכם מוצר או שירות – פעולה המכונה מכירה קשורה בכפייה.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

שירותים נוספים

ביטוח דירה הצעת מחיר

ביטוח דירה – הצעת מחיר: כל מה שצריך לדעת לפני רכישת הביטוח הנכון לביתך כאשר אנו מתכננים לרכוש ביטוח לדירה שלנו, אחת השאלות הראשונות שעולה היא מהי העלות הכרוכה בכך ואיך ניתן למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר. ביטוח דירה הוא לא רק אמצעי להגן על הנכס היקר ביותר שלנו – הבית – אלא גם דרך להבטיח את השקט הנפשי שלנו במקרה של נזקים בלתי צפויים כמו שריפות, פריצות, נזקי מים, רעידות אדמה או אסונות טבע

קראו עוד »

השוואת מחירי ביטוח מבנה

השוואת מחירי ביטוח מבנה: המדריך לבחירת הביטוח הנכון לבית שלך בחירה בביטוח מבנה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשה בנוגע להגנה על הבית שלך. המבנה הוא לא רק מקום המגורים שלך, אלא גם הנכס היקר ביותר שבבעלותך, ולכן חשוב להגן עליו מפני סיכונים בלתי צפויים כמו נזקי אש, מים, רעידות אדמה, ונזקים נוספים שעלולים להתרחש בכל רגע. ביטוח מבנה מעניק לך שקט נפשי בידיעה שהבית שלך מוגן, ושלא תצטרך להתמודד עם הוצאות כבדות במקרה של

קראו עוד »

ביטוח דירה הזול ביותר

ביטוח דירה הוא אחד מהצעדים החשובים ביותר להבטחת הביטחון הכלכלי שלנו ושל משפחתנו. כשמדובר ברכישת ביטוח דירה, רבים מאיתנו מחפשים את הפתרון הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. בשוק הביטוח קיימות הצעות רבות ומגוונות, וכדי למצוא את הביטוח הזול ביותר שמתאים לנו, יש לבצע השוואה יסודית בין האפשרויות השונות, ולוודא שהביטוח שאנו בוחרים מספק את הכיסוי הנדרש, מבלי להתפשר על איכות ההגנה. כשמדובר בביתנו וברכושנו, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולבחון את כל האפשרויות על מנת

קראו עוד »

הצעת מחיר לביטוח דירה

הצעת מחיר לביטוח דירה: כל מה שצריך לדעת לפני שמבטחים את הבית כאשר מדובר בביטוח דירה, אנו ניצבים בפני החלטה כלכלית חשובה שתשפיע על ביטחוננו הכלכלי והאישי. ביטוח דירה הוא לא רק אמצעי להגן על הנכס היקר ביותר שלנו – הבית – אלא גם דרך להבטיח את השקט הנפשי שלנו במקרים של נזק או אסון לא צפוי. אך לפני שמבצעים רכישת ביטוח דירה, חשוב לקבל הצעת מחיר מפורטת ומדויקת, שמבוססת על צרכים אישיים ומאפייני הדירה.

קראו עוד »

השוואת ביטוח דירה ותכולה

השוואת ביטוח דירה ותכולה: בחירת הכיסוי הנכון לביתך ולרכושך כאשר אנחנו משקיעים בביתנו, אנחנו רוכשים בו את כל מה שיקר וחשוב לנו – החל מהמבנה עצמו ועד לתכולת הדירה הכוללת את הרהיטים, מוצרי החשמל, חפצים יקרי ערך ופריטים אישיים שונים. הבית הוא מקום שבו אנו מרגישים בטוחים ומוגנים, אך קיימים סיכונים בלתי נמנעים שעלולים להשפיע על הנכס ועל התכולה שלנו – כמו נזקי אש, מים, פריצות וגניבות, רעידות אדמה ואסונות טבע נוספים. במקרים כאלה, ביטוח

קראו עוד »

ביטוח דירה און ליין

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, האפשרות לבצע פעולות רבות באופן מקוון משנה את האופן שבו אנו מתנהלים בחיי היום-יום שלנו. הכל מתנהל באינטרנט: קניות, עבודה, תקשורת, וללא ספק גם הביטוח. ביטוח דירה און ליין הוא אחד החידושים החשובים ביותר בעולם הביטוח, המאפשר לצרכנים לבחור ולהתאים את הכיסוי הביטוחי שלהם בקלות ובמהירות, מבלי לצאת מהבית או להמתין בתור לסוכן ביטוח. מהפכת האונליין מעניקה לשוק הביטוח יתרונות רבים, כמו נוחות מקסימלית, חיסכון בזמן, ומחירים תחרותיים יותר. המטרה

קראו עוד »

רוצים לקבל הצעה זולה?

פנו אלינו נציג ישמח לתת לכם שירות

small_c_popup.png

Learn how we helped 100 top brands gain success.

Let's have a chat