למה לעשות ביטוח נסיעות און ליין?
ביטוח נסיעות און ליין מאפשר לצרכנים לרכוש כיסוי דרך האינטרנט; עם זאת, ספקים רבים עדיין דורשים לשלוח בפקס או לשלוח את התביעות שלהם בדואר לעיבוד.
שקול לרכוש פוליסה עם כיסוי ביטול מכל סיבה (CFAR), אשר מחזירה לך חלק מעלות הנסיעה ששולמה מראש והלא ניתנת להחזר מבלי שתצטרך לספק הסבר מדוע היה צריך לבטל אותה. תוכניות CFAR מגיעות בדרך כלל כשדרוגים בפוליסות ביטוח נסיעות מקיפות.
1. ביטול פוליסה מכל סיבה שהיא
תוכניות ביטול מכל סיבה (CFAR) הן תוספות אופציונליות המאפשרות לנוסעים לבטל את הטיול שלהם מכל סיבה שהיא ועדיין לקבל בחזרה את ההוצאות שאינן ניתנות להחזר, אם כי אנא זכור כי מדיניות זו מפצה רק על נסיעות שבוטלו עקב אירועים ספציפיים מסויימים (לא סבירים). מזג אוויר, פחד מנסיעות או הזמנות רופא) מכוסים בדרך כלל על ידי מדיניות ביטול טיול רגילה (כלומר מזג אוויר סוער, פחד מנסיעות או ייעוץ רפואי לא לנסוע).
למרות שזה עשוי להיראות מיותר במהלך מגיפת נגיף הקורונה, CFAR מציע גמישות רבה לנוסעים המודאגים שאולי יצטרכו לבטל. יתר על כן, זה מספק שקט נפשי אם לוח הזמנים שלהם יכול להשתנות לפני היציאה מהבית.
כדי לרכוש תוכנית עם כיסוי CFAR, פשוט בחר באפשרות זו בעת הזנת פרטי הטיול שלך בחיפוש המותאם אישית של TPG. CFAR עולה בדרך כלל בין 5-10% מעלות הטיול הכוללת בהתאם לספק ולפוליסה – עיין במסמכי הפוליסה לפרטים מלאים ותנאים והגבלות.
2. עיכוב טיול
כאחת ההטבות הרבות שמציעים כרטיסי אשראי רבים של תגמול נסיעות, כיסוי עיכוב נסיעה מחזיר לנוסעים על הוצאות ארוחות ומלון שנגרמו במהלך כל עיכוב בנסיעתם. תכניות שונות בפרמטרי הכיסוי שלהן – אסונות טבע, תסיסה אזרחית וכו' הן לרוב סיבות מכוסות המתוארות בפוליסות בודדות.
כדי לקבל החזר, עליך להציג הצהרה רשמית מהספק המשותף שלך המפרטת את עיכוב הנסיעה שלך וכן קבלות. תוכניות מסוימות דורשות שהניירת הזו תועלה באינטרנט או תוגש באמצעות אפליקציה לנייד.
חברות ביטוח נסיעות און ליין עם חוויות משתמש מעולות הופכים את הגשת התביעות לפשוטה על ידי מתן תהליך ידידותי למשתמש שניתן להשלים בכל מכשיר נייד. הם בדרך כלל מבקשים את מספר הפוליסה שלך ופרטים לגבי כל נסיבות עיכוב נסיעה לפני שהם בודקים ובודקים ועשויים לאשר או לא לאשר תביעות; חלק מהפוליסות דורשות גם לספק עותקים של מסלול של חברת התעופה, קבלות מפורטות ורשומות רפואיות; אם תביעות נדחות דורשות תיעוד נוסף.
3. כיסוי כבודה
כיסוי כבודה מספק דרך למטיילים לשחזר חפצים אישיים שאבדו, נגנבו או ניזוקו במהלך נסיעות. הטבה זו חלה בדרך כלל על פריטים שנבדקו אצל ספק נפוץ כגון חברת תעופה או קו שיוט; עם זאת, זה יכול לכלול חפצים שנישאים על הגוף, כגון תיקי גב או מזוודות במהלך הנסיעה. אנא בדוק היטב את תנאי הפוליסה שלך, שכן פרטים בודדים משתנים בהתאם לפרטי הכרטיס והתוכנית.
החזר על חפצים שנגנבו או אבודים יהיה תלוי בפוליסה שלך; החזר כספי יכול לכסות עלויות הקשורות לרכישות חדשות, הערך המזומן בפועל או אפילו סכום דולר קבוע על סמך משך הנסיעה שלך. מגבלת ההחזר שלך יכולה להיות מושפעת גם מפוליסות ביטוח נוספות שכבר ברשותך, כגון פוליסות בעלי בתים או שוכרים.
בעוד שכרטיסי אשראי מסוימים מציעים הגנה משלהם על המטען, תוכניות ביטוח נסיעות מקיפות רבות כוללות זאת כתכונה אינטגרלית.
4. ביטול ביטוח נסיעות און ליין
רכישת פוליסת ביטוח נסיעות מקיפה המציעה כיסוי ביטול טיול מאפשרת לך לבטל את הטיול המתוכנן ולקבל החזר של אחוז מההוצאות שאינן ניתנות להחזר. לעתים קרובות ניתן לרכוש כיסוי זה כפוליסה אישית או להוסיף לחבילת פוליסה כוללת; בדרך כלל יש לתת סיבה אחת כמו מזג אוויר קשה או אסון טבע כעילה לביטול; פוליסות מסוימות מספקות כיסוי ביטול ללא קשר לכל סיבה (כיסוי CFAR).
פוליסות CFAR נוטות להיות יקרות יותר, ואתה חייב לעמוד בקריטריונים מסוימים כגון ביטול במסגרת הזמן כדי לקבל החזר. זכור כי התוכניות לא תמיד הולכות כמצופה; ביטול יכול להתרחש ממגוון סיבות שאינן ידועות בזמן הרכישה – ייתכן שזימון מושבעים או נסיעות עסקים לא יהיו מכוסים במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות שלך.