ביטוח בריאות בחו"ל

שתפו את הפוסט
תוכן עניינים

מגוון סוגי ביטוח בריאות בחו"ל

ביטוח בריאות בחו"ל
ביטוח בריאות בחו"ל

ביטוח בריאות בחו"ל מספק כיסוי לכל מחלה או פציעות שנגרמו במהלך נסיעה מחוץ למדינת המוצא שלך, כגון עלויות רפואיות, שירותי פינוי חירום ושירותי תמיכה 24 שעות ביממה.

סטודנטים המשתתפים בתכניות לימודים בחו"ל בחסות NYU נרשמים אוטומטית לתוכנית רפואית בינלאומית מקיפה שמסופקת על ידי GeoBlue המכסה תנאים קיימים כמו גם הטבות ביטול/עיכוב.

Cigna Global

Cigna היא ספקית ביטוח גלובלית מוערכת המציעה לגולים ונוודים גלובליים כיסוי רפואי בינלאומי במחירים תחרותיים. התוכניות האישיות שלהם מקיפות אך גמישות לערך מיטבי בתעשייה. בנוסף, Cigna מספקת שירותי ערך מוסף כמו תמיכה בתביעות, סיוע בחידוש, תמיכה במילוי טפסים ועוד כדי לשפר את שירותיה ללקוחותיה.

תוכניות הבריאות הבינלאומיות של Cigna מספקות הטבות רפואיות המתפרשות על פני רפואה, שיניים, בריאות וחיים, נסיעות עסקים וכיסוי תלוי לעובדים במשימות בינלאומיות קצרות או ארוכות טווח עבור המעסיק שלהם. מכיוון שעובדים אלה עשויים שלא להיות זכאים לתוכניות בריאות לאומיות במדינות הבית שלהם, תוכנית הבריאות העולמית הזו של Cigna עשויה להיות הפתרון המושלם.

משתתפי התוכנית העולמית של Cigna יכולים לקבל טיפול רפואי מכל ספק מורשה. יש לעמוד בהשתתפות עצמית שנתית לפני חלוקת ההטבות, והמשתתפים חייבים גם לעמוד בדרישות זכאות מסוימות כגון היותם גולה העומד בתקנות הויזה ותשלום הפרמיות של התוכנית שלהם.

Cigna מציעה מגבלות הטבות מחוץ לרשת של 50% מהתשלום הסביר עבור השירותים הניתנים ללא קשר לשייך לרשת שלהם. הרשת הבינלאומית שלהם כוללת למעלה מ-900,000 בתי חולים ומרפאות ברחבי העולם, בעוד ש-Cigna מספקת למשתמשים גם יישומים ניידים המאפשרים גישה לנתוני הבריאות שלהם בכל מקום.

ביטוח בריאות בחו"ל דרך קבוצת AIA

לא משנה אם אתה עובד חוץ, בעל עסק או בן משפחה המתגורר בחו"ל – מציאת תוכנית ביטוח הבריאות המתאימה לעצמך ולצרכים הייחודיים של משפחתך דורשת מחקר, קריאה והשוואה של פוליסות זמינות – אך ההשקעה תשתלם במקרה חירום רפואי להתעורר וגם את עצמך וגם את יקיריכם זקוקים להגנה.

AIA Group היא חברת ביטוח אסייתית ותיקה המציעה תוכניות הגנה לחיים, בריאות, תאונות, פנסיה וחיסכון ללקוחות בודדים כמו גם לקבוצות. המוצרים שלהם כוללים ביטוח חיים, כיסוי הוצאות רפואיות, כיסוי פציעות בתאונות כיסוי ביטוח סיכון הגנה על הכנסה. ל-AIA יש למעלה מ-28 מיליון בעלי פוליסות בודדות וכן 16 מיליון חברים המשתתפים בתוכניות קבוצתיות ברחבי אסיה, כשהמטה שלה ממוקם במרכז הונג קונג.

AIA Group מצטיינת הן במתן נתח הכנסות בשוק העולמי והן בכיסוי ביטוח בריאות בחו"ל ליחידים, משפחות וחברות המתגוררות בחו"ל. התוכניות שלהם מספקות הטבות כמו סיוע חירום 24 שעות ביממה וכיסוי אשפוזים – מאפיינים מרכזיים כשגרים בחו"ל שבהם ייתכן שמערכות הבריאות לא מפותחות במלואן – ובכך עוזרות לחסוך כסף בהוצאות רפואיות בזמן נסיעה לחו"ל ומציעות שקט נפשי בעת ביקור בארצות זרות.

ביטוח בריאות בחו"ל דרך בופה העולמית

Bupa Global היא חברת ביטוח בריאות בחו"ל, המציעה כיסוי לגולים במדינות נבחרות ברחבי העולם ותוכניות בריאות קבוצתיות לעסקים, מלכ"רים וארגונים ברחבי העולם. המטה שלהם נמצא בלונדון וברייטון בבריטניה עם משרדים בינלאומיים ברחבי העולם; כל מוצר מגובה במומחיות של צוות מומחים וכן במחויבותם להציע שירותים באיכות מעולה.

מאז 1947, מטרתה המייסדת של חברה זו – "למנוע, להקל ולרפא מחלות ובריאות לקויה מכל סוג" – שימשה כעיקרון המנחה אותה. נוצר באמצעות מיזוג של 17 עמותות גמל, כיום ספק שירותי בריאות בינלאומי זה פועל באזורים מרובים כולל בריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד ספרד ארה"ב עם אחת מרשתות בתי החולים הגדולות בעולם.

Bupa Global מתגאה מאוד בדאגה לחבריה על ידי מתן שירותי ביטוח נרחבים והסיוע שהם זקוקים להם. הצוות שלהם מכיר באינדיבידואליות, בתרבות ובפרטיות של כל אדם; מתן שירות מותאם אישית תוך בניית קשרים מתמשכים במהלך כהונת החברות.

Bupa מספקת שלוש רמות של ביטוח בריאות בחו"ל: Lifeline, Classic וזהב. תוכניות אלו מותאמות במיוחד עבור גולים ומשפחותיהם המתגוררות בחו"ל וכוללות גישה לרשת בתי חולים בינלאומית וקו סיוע חירום 24 שעות ביממה, כמו גם גישה מקוונת למידע על חוזים, הגשת תביעות ומעקב וצפייה במצבי תביעה.

GeoBlue

GeoBlue מספקת תוכניות ביטוח נסיעות המותאמות לצרכים הייחודיים של כל נוסע, כגון תוכניות יחיד ורב-נסיעות וכן כיסוי ארוך טווח לגולים המתגוררים בחו"ל. לצד הכיסוי הרפואי, GeoBlue מציעה גם שירותי סיוע בנסיעות שעשויים להיות שימושי במהלך מקרי חירום רפואיים או תקריות בלתי צפויות בחו"ל, החל ממציאת עזרה רפואית בקרבת היעד ועד לארגון החזרה הביתה.

ביטוח בריאות נסיעות GeoBlue בולט בין שאר הפוליסות עם הרשת העולמית של ספקי שירותי בריאות. קהילת החוזה שלהם של ספקי עילית מכסה 180+ מדינות, שיעניקו טיפול יוצא דופן. יתר על כן, GeoBlue שיתפה פעולה עם Teladoc Health כדי להביא את Global TeleMD – שירות רפואה טלפוני המאפשר לחברים להתחבר לאנשי מקצוע בתחום הבריאות באמצעות טלפון או שיחת וידאו – ישירות לתוכניות של החברים.

GeoBlue יכולה לסייע בהחזרתך הביתה במהירות ובבטחה במקרה של חירום רפואי, לארגן דרכונים חלופיים וייעוץ משפטי לפי הצורך, ולהציע תמיכת לקוחות 24/7 שיכולה לתת מענה לכל שאלה או דאגה בנוגע לטיול שלך.

תוכניות לימודים בחו"ל המנוהלות על ידי אוניברסיטת וושינגטון רושמות אוטומטית את משתתפיהן לתוכנית GeoBlue כחלק מהעלות. אם השתתפות בתוכניות שאינן של סיטון הול או ביטוח הבריאות הקיים שלך אינו מכסה אותך במהלך הנסיעה, ניתן לרכוש תוכניות GeoBlue תמורת תשלום נוסף.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

שירותים נוספים

ביטוח דירה הצעת מחיר

ביטוח דירה – הצעת מחיר: כל מה שצריך לדעת לפני רכישת הביטוח הנכון לביתך כאשר אנו מתכננים לרכוש ביטוח לדירה שלנו, אחת השאלות הראשונות שעולה היא מהי העלות הכרוכה בכך ואיך ניתן למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר. ביטוח דירה הוא לא רק אמצעי להגן על הנכס היקר ביותר שלנו – הבית – אלא גם דרך להבטיח את השקט הנפשי שלנו במקרה של נזקים בלתי צפויים כמו שריפות, פריצות, נזקי מים, רעידות אדמה או אסונות טבע

קראו עוד »

השוואת מחירי ביטוח מבנה

השוואת מחירי ביטוח מבנה: המדריך לבחירת הביטוח הנכון לבית שלך בחירה בביטוח מבנה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשה בנוגע להגנה על הבית שלך. המבנה הוא לא רק מקום המגורים שלך, אלא גם הנכס היקר ביותר שבבעלותך, ולכן חשוב להגן עליו מפני סיכונים בלתי צפויים כמו נזקי אש, מים, רעידות אדמה, ונזקים נוספים שעלולים להתרחש בכל רגע. ביטוח מבנה מעניק לך שקט נפשי בידיעה שהבית שלך מוגן, ושלא תצטרך להתמודד עם הוצאות כבדות במקרה של

קראו עוד »

ביטוח דירה הזול ביותר

ביטוח דירה הוא אחד מהצעדים החשובים ביותר להבטחת הביטחון הכלכלי שלנו ושל משפחתנו. כשמדובר ברכישת ביטוח דירה, רבים מאיתנו מחפשים את הפתרון הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. בשוק הביטוח קיימות הצעות רבות ומגוונות, וכדי למצוא את הביטוח הזול ביותר שמתאים לנו, יש לבצע השוואה יסודית בין האפשרויות השונות, ולוודא שהביטוח שאנו בוחרים מספק את הכיסוי הנדרש, מבלי להתפשר על איכות ההגנה. כשמדובר בביתנו וברכושנו, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ולבחון את כל האפשרויות על מנת

קראו עוד »

הצעת מחיר לביטוח דירה

הצעת מחיר לביטוח דירה: כל מה שצריך לדעת לפני שמבטחים את הבית כאשר מדובר בביטוח דירה, אנו ניצבים בפני החלטה כלכלית חשובה שתשפיע על ביטחוננו הכלכלי והאישי. ביטוח דירה הוא לא רק אמצעי להגן על הנכס היקר ביותר שלנו – הבית – אלא גם דרך להבטיח את השקט הנפשי שלנו במקרים של נזק או אסון לא צפוי. אך לפני שמבצעים רכישת ביטוח דירה, חשוב לקבל הצעת מחיר מפורטת ומדויקת, שמבוססת על צרכים אישיים ומאפייני הדירה.

קראו עוד »

השוואת ביטוח דירה ותכולה

השוואת ביטוח דירה ותכולה: בחירת הכיסוי הנכון לביתך ולרכושך כאשר אנחנו משקיעים בביתנו, אנחנו רוכשים בו את כל מה שיקר וחשוב לנו – החל מהמבנה עצמו ועד לתכולת הדירה הכוללת את הרהיטים, מוצרי החשמל, חפצים יקרי ערך ופריטים אישיים שונים. הבית הוא מקום שבו אנו מרגישים בטוחים ומוגנים, אך קיימים סיכונים בלתי נמנעים שעלולים להשפיע על הנכס ועל התכולה שלנו – כמו נזקי אש, מים, פריצות וגניבות, רעידות אדמה ואסונות טבע נוספים. במקרים כאלה, ביטוח

קראו עוד »

ביטוח דירה און ליין

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, האפשרות לבצע פעולות רבות באופן מקוון משנה את האופן שבו אנו מתנהלים בחיי היום-יום שלנו. הכל מתנהל באינטרנט: קניות, עבודה, תקשורת, וללא ספק גם הביטוח. ביטוח דירה און ליין הוא אחד החידושים החשובים ביותר בעולם הביטוח, המאפשר לצרכנים לבחור ולהתאים את הכיסוי הביטוחי שלהם בקלות ובמהירות, מבלי לצאת מהבית או להמתין בתור לסוכן ביטוח. מהפכת האונליין מעניקה לשוק הביטוח יתרונות רבים, כמו נוחות מקסימלית, חיסכון בזמן, ומחירים תחרותיים יותר. המטרה

קראו עוד »

רוצים לקבל הצעה זולה?

פנו אלינו נציג ישמח לתת לכם שירות

small_c_popup.png

Learn how we helped 100 top brands gain success.

Let's have a chat